Możesz bez wahania zamawiać u mnie:
- pisanie tekstów na strony WWW;
- tworzenie artykułów na blog;
- pisanie dłuższych tekstów, które pokażą innym, że znasz się na rzeczy, a wyszukiwarce, że Twoja witryna ma cenną zawartość;
- tworzenie opisów kategorii (ale nie produktów – tym się nie zajmuję) w sklepie internetowym;
- pisanie artykułów sponsorowanych, które dostarczą Twojej stronie linków z innych witryn;
- okolicznościowe wiersze (zwłaszcza pełne humoru).
Pomogę wypozycjonować Twoją stronę poprzez:
- optymalizację SEO, wykrycie i usunięcie błędów, jakie ona obecnie zawiera;
- dobór słów kluczowych i naturalne umieszczenie ich w tekstach;
- pozyskanie linków poprzez artykuły sponsorowane;
- poprawę pozycji w Google dzięki wartościowym, pełnym rzetelnej wiedzy tekstom.
Poprawię wizerunek Twojej firmy
Jest niemal pewne, że na Twojej stronie są błędy językowe, ortograficzne, interpunkcyjne, stylistyczne i frazeologiczne. Jestem nie tylko copywriterem, ale i profesjonalnym korektorem. Zaufaj mi, a Twoja witryna nie będzie już zniesmaczać odwiedzających literówkami i feerią błędów wszelkiej maści.
Mogę nawet stworzyć Twoją stronę od zera w oparciu o CMS WordPress. Nie tworzę tylko sklepów internetowych.
Porozmawiajmy
Wiem, to wszystko obietnice. Jak każda oferta. Nie przekonasz się o jakości moich usług, jeśli z nich nie skorzystasz. Choćby z jednej na dobry początek. Dlatego namawiam Cię: nawiąż ze mną kontakt. Zadzwoń – 532 109 275 – lub napisz do mnie.
Powiedz sobie po prostu:
Wiedz też, że Twój sukces w biznesie potrzebuje dwóch rzeczy:
- Klienci muszą dotrzeć do Twojej oferty, znaleźć ją w gąszczu innych.
- Gdy już dotrą na stronę Twojej firmy, powinni zainteresować się tym, co sprzedajesz. I kupić.
Aby tak się stało, a właściwie: działo, Twoja strona internetowa musi zawierać dostosowane do wymogów SEO
TEKSTY, KTÓRE NIOSĄ KORZYŚĆ
No dobrze, ale co to znaczy? Jeszcze do niedawna liczyło się faszerowanie tekstów frazami kluczowymi oraz masowe zdobywanie linków poprzez artykuły sponsorowane. Dziś jest inaczej: aby zdobyć przychylność Google, trzeba tworzyć i publikować treści przydatne dla użytkowników, czyli:
- pełne rzetelnej informacji,
- zrozumiałe dla czytelnika,
- przejrzyste i łatwe w odbiorze,
- treściwe i wartościowe.
Możesz je zamawiać u mnie
Potrafię tworzyć i umiejętnie łączyć dobrą treść z formatowaniem przyjaznym dla czytelnika i wyszukiwarki. Na pisaniu zęby zjadłem, mam w tym dłuższy staż niż 90% polskich copywriterów. Dziennikarska przeszłość nauczyła mnie pisania dla czytelnika, rozumienia jego percepcji i odgadywania pytań, jakie sobie zadaje podczas lektury. Wiem, jak czytane są teksty internetowe.
Moje teksty to nie bajki „o kawie, która przenosi w magiczny świat” – Polak nie lubi, gdy mu opowiadać bujdy. Piszę konkretnie, rzetelnie, wyjaśniając czytającemu, dlaczego daną usługę lub produkt warto kupić. Opieram się na faktach i liczbach, a nie na poezji. Komuś, kto np. odwiedza sklep z oświetleniem, nie trzeba opisywać zapachu szkła – ktoś taki potrzebuje zupełnie innej treści. Reklamowi artyści tylko go zniechęcą swoją barwną paplaniną.
Potrafię pisać poważnie, ale i niepoważnie. Stylem oficjalnym i luźnym. Mój ogromny atut: wiem, jak tworzyć teksty dla ludzi po pięćdziesiątce, a przede wszystkim: jak tego nie robić. Młodzi copywriterzy tego nie potrafią. Zaufaj mojemu doświadczeniu, ale i temu, że jestem ze „starej, dobrej szkoły”, a więc dotrzymuję terminów i innych zobowiązań. To dla mnie oczywistość.
Twój ruch. Podejmij decyzję: